Κυριακή 9 Απριλίου 2017

«Συνταγματάρχης Διαγόρας Βαρτάνης»: «Όταν τελείωσε ο Άγνωστος Πόλεμος επί Χούντας, επιδίωξαν να με εξαφανίσουν δημοσιογράφοι και ηθοποιοί. Αυτοί οι φανατικοί δημοκράτες»

-->
Ο Άγγελος Αντωνόπουλος γεννήθηκε στον Πειραιά. Καταγόταν από οικογένεια της Πάτρας .Είχε δάσκαλο τον Κάρολο Κουν. Έχει δουλέψει ακόμα και σε ταξί όταν σπούδαζε. Αγάπησε πολύ τη μάνα του και παντρεύτηκε μία και μοναδική φορά στη ζωή του. Τύπος μοναχικός.
Από εξομολόγηση σε συνέντευξη του
Μέσα στην επιτυχία του Μουσούρη έρχεται η πρόταση του Κουτσομύτη για τον «Άγνωστο πόλεμο». Μέχρι εκείνη την ώρα η τηλεόραση δεν ήταν καθόλου ελκυστική. Φοβόμουν και καθώς ήμουν πρωταγωνιστής σε ένα από τα καλύτερα θέατρα της Αθήνας, σκεφτόμουν: «Να σπάσω τα μούτρα μου στην τηλεόραση, να γίνω ρεζίλι;». Ο Κουτσομύτης με έπεισε να παίξω. Άρχισαν οι προβολές και μετά από 4-5 εβδομάδες, μια Κυριακή, βγαίνω στη σκηνή και χαλάει ο κόσμος.
lilly-papagianni-antonopoulos_1
Πέταγαν γαρδένιες, σαν να ήμασταν στα μπουζούκια. Αυτό που ακολούθησε τα επόμενα τρία χρόνια ήταν κάτι πρωτόγνωρο. Σταματούσαν τα πάντα για να δουν τη σειρά. Στους Χαιρετισμούς ο παπάς δεν έβρισκε εκκλησίασμα. Ήταν πολλή μεγάλη επιτυχία, που όμως δέχτηκε καταιγισμό πυρών. Αλλά εγώ δεν είχα λόγο να μην παίξω. Το θέμα ήταν ο πόλεμος της Ελλάδας κατά του φασισμού. Εξυμνούσε το έπος της Αλβανίας, μια μεγάλη δόξα, και με φώναξαν για τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ερχόντουσαν στο καμαρίνι μου οι άνθρωποι συγκινημένοι, γιατί ο Φώσκολος που έγραφε το σενάριο αναφερόταν σε μάχες στις οποίες είχαν συμμετάσχει οι ίδιοι. Έπαιξαν πολλοί συνάδελφοι, επίσης, προοδευτικοί. Τότε δεν υπήρχε κανένας δισταγμός για την επιλογή μας και δεν λέγαμε πράγματα που ενοχλούσαν. Είχα μια σκηνή στην οποία είχα συνάντηση με τον στρατιωτικό ακόλουθο της Ιταλίας και του έψελνα τα εξ αμάξης για τον φασισμό. Γιατί να είχα δισταγμό να παίξω αυτήν τη σκηνή; Αργότερα, όμως, αφού έπεσε η χούντα, πέρασα δύσκολα λόγω της συμμετοχής μου στη σειρά. Φάνηκε όμως ότι η αντίδραση αυτή δεν ήταν του κόσμου αλλά κάποιων δημοσιογράφων και ηθοποιών, ανθρώπων που ήταν πιο φανατικοί δημοκράτες από εμένα. Με ταράξανε, αλλά η καριέρα μου δεν σταμάτησε ποτέ. Το θέατρο γέμιζε την περίοδο της Μεταπολίτευσης κάθε βράδυ».

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου