«Η Disney θέλει να σας παρουσιάσει έναν ολόκληρο κόσμο, αλλά χωρίς ο καθένας να αισθάνεται την αγάπη.
Τη Δευτέρα, η Walt Disney Company ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο για να μετατρέψει την εμπειρία των επισκεπτών στο παγκόσμιο θέρετρο της Disneyκοντά στο Ορλάντο. Το πρόγραμμα MyMagic+ το οποίο θα αναπτυχθεί αυτή την άνοιξη, συνδυάζει έναν διαδραστικό δικτυακό τόπο και κινητό app, και έναηλεκτρονικό βραχιόλι που θα λειτουργεί ως αίθουσα κλειδί των επισκεπτών, εισιτήριο για το πάρκο και λογαριασμός πληρωμών, όλα σε ένα.
Τα βραχιόλια, που ονομάστηκαν MagicBands, επίσης θα παρακολουθούν τους επισκέπτες που κινούνται κατά τη χρήση, πού πηγαίνουν και τι αγοράζουν μέσα στο πάρκο. Θα είναι βραχιόλια ελέγχου συμπεριφοράς με την τεχνολογία ταυτοποίησης ραδιοσυχνοτήτων, RFID ή, ένα ασύρματο σύστημα παρακολούθησης που θα μεταφέρει δεδομένα από μικροσκοπικές ετικέτες που συνδέονται με τα αντικείμενα.
Το RFID έχει χρησιμοποιηθεί από καιρό για την παρακολούθηση των αποθεμάτων των προϊόντων σε διάφορες βιομηχανίες, αλλά έχει εισβάλλει όλο και πιο πολύ κατά την τελευταία δεκαετία, με ετικέτες που εμφυτεύονται σε κονκάρδες, κάρτες διέλευσης, ακόμα και διαβατήρια.
Τη Δευτέρα, η Walt Disney Company ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο για να μετατρέψει την εμπειρία των επισκεπτών στο παγκόσμιο θέρετρο της Disneyκοντά στο Ορλάντο. Το πρόγραμμα MyMagic+ το οποίο θα αναπτυχθεί αυτή την άνοιξη, συνδυάζει έναν διαδραστικό δικτυακό τόπο και κινητό app, και έναηλεκτρονικό βραχιόλι που θα λειτουργεί ως αίθουσα κλειδί των επισκεπτών, εισιτήριο για το πάρκο και λογαριασμός πληρωμών, όλα σε ένα.
Τα βραχιόλια, που ονομάστηκαν MagicBands, επίσης θα παρακολουθούν τους επισκέπτες που κινούνται κατά τη χρήση, πού πηγαίνουν και τι αγοράζουν μέσα στο πάρκο. Θα είναι βραχιόλια ελέγχου συμπεριφοράς με την τεχνολογία ταυτοποίησης ραδιοσυχνοτήτων, RFID ή, ένα ασύρματο σύστημα παρακολούθησης που θα μεταφέρει δεδομένα από μικροσκοπικές ετικέτες που συνδέονται με τα αντικείμενα.
Το RFID έχει χρησιμοποιηθεί από καιρό για την παρακολούθηση των αποθεμάτων των προϊόντων σε διάφορες βιομηχανίες, αλλά έχει εισβάλλει όλο και πιο πολύ κατά την τελευταία δεκαετία, με ετικέτες που εμφυτεύονται σε κονκάρδες, κάρτες διέλευσης, ακόμα και διαβατήρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου