Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Από αστέρι της πίστας, ψάλτης σε εκκλησία! Οι πνευματικές αναζητήσεις γνωστού τραγουδιστή (Φωτό)

-->
Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 τραγουδούσε με πάθος «Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς», αλλά τώρα με τα ίδια λόγια, δοξολογεί τον Θεό.
Πρόκειται για τον Γιώργο Σαλαμπάση που εκμυστηρεύεται στην «Espresso»:

«Από παιδί αγαπούσα την Εκκλησία. Αν δεν πήγαινα να εκκλησιαστώ, ένιωθα ότι κάτι έκανα λάθος. Βεβαίως, με την πάροδο του χρόνου άρχισα να μην πηγαίνω. Οταν είδα δε ότι η αγάπη του κόσμου είναι μεν σπουδαία, αλλά τα φώτα της δημοσιότητας είναι ψεύτικα, άρχισα να προβληματίζομαι. Βλέποντας την τρέλα του κόσμου με το «Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς», έψαξα και είδα ότι η ψυχή μου είχε ανάγκη τον Θεό.
Και άρχισα να φιλοσοφώ, να ψάχνομαι και με βοήθησε πολύ στην ψυχή μου. Πήγα, λοιπόν, τώρα τελευταία και σπούδασα βυζαντινή μουσική και πηγαίνω στην εκκλησία κάθε Κυριακή και ψέλνω. Είναι… νόμος!».
«Μου αρέσει πολύ η βυζαντινή μουσική και διάβαζα την Αγία Γραφή στο καμαρίνι. Ολη η ζωή είναι ένα θαύμα. Εχω ζήσει πολλά, τα οποία κρατάω για τον εαυτό μου, όμως κλαίω και λέω «αυτό είναι θαύμα»! Δοξολογώ τον Θεό κάθε μέρα και κάθε Χριστούγεννα λέω το «Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς» στον Χριστό. Είναι μια προσευχή: «Είμαι μόνος, μ’ ακούς;»
Κάποια στιγμή με στέλνει κάποιος στον άνθρωπο που έγινε ο πνευματικός μου και εκείνος μού είπε «σε θέλω κάθε Κυριακή στην εκκλησιά κι ας κοιμάσαι», γιατί εγώ δούλευα μέχρι το πρωί. Τα λόγια του με προβλημάτισαν… Σκέφτηκα πως, όταν μου το ζητούσαν οι γυναίκες, έτρεχα σε εκδρομές αμέσως μετά τη δουλειά. Ετσι, εδώ και αρκετά χρόνια δεν έχω χάσει λειτουργία. Είναι δώρο Θεού!»
Σε ερώτηση για τον γέροντα Νεκτάριο απαντά:
«Ηταν φίλος μου. Ηταν ένας άγιος άνθρωπος. Οπως και ο πνευματικός μου πατέρας Κωνσταντίνος. Αυτή τη συμβουλή που δεν θα ξεχάσω από τον γέροντα Νεκτάριο είναι να αγκαλιάζω τον κόσμο και να μπορώ να θυσιάζομαι. Αυτός θυσιαζόταν πάντα. Ήταν με ένα χαμόγελο».

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου