Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ

-->
Αγαπητοί φίλοι έχετε το νού σας.
Κάτι σοβαρό συμβαίνει ή κάτι θα συμβεί με τις Τράπεζες.
Ολοι όσοι διαθέτετε είτε μισθοδοτικό είτε άλλο λογαριασμό σε οποιαδήποτε τράπεζα θα λάβετε ή έχετε ήδη λάβει το παρακάτω μήνυμα όπως αυτό φαίνεται στη φωτό.

Σε επικοινωνία που είχα προσωπικά με την τράπεζα διότι αναρωτήθηκα πως είναι δυνατόν να μου στέλνουν τέτοιο μήνυμα μια και δεν έχω ούτε είχα ποτέ οικονομικές συναλλαγές με το εξωτερικό, μου απάντησαν πως το μήνυμα αυτό δεν αφορά εμένα προσωπικά αλλά όλους όσους έχουν οποιοδήποτε λογαριασμό σε τράπεζα.

Οταν δε, τους ρώτησα με ποιο δικαίωμα εφαρμόζουν ένα τέτοιο μέτρο, όταν μάλιστα χιλιάδες παιδιά βρίσκονται στο εξωτερικό και ενδεχομένως περιμένουν κάποιο οικονομικό βοήθημα από την οικογένειά τους μέχρι να ορθοποδήσουν, μου απάντησαν:

ΠΩΣ αφενός, επειδή ΤΑ ΤΑΜΕΙΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΈΠΟΥΝ την μεταφορά οποιοδήποτε ποσού και αφετέρου λόγω των καπιταλ κοντρολ,
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΑΓΩΝ έδωσε αυτή την εντολή προς τις Τράπεζες.

Τα ερωτήματα λοιπόν που προκύπτουν είναι τα εξής:
α) Το πλοίο Βούλιαξε? ή
β) Ετοιμάζονται να το βουλιάξουν?

ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ
ΠΗΓΗ

ΠΗΓΗ

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου