Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Δύσκολες ώρες για την Μαρία Μενούνος

-->
Δύσκολες ώρες περνά η Μαρία Μενούνος (Maria Menounos). Η διάσημη ηθοποιός που το τελευταίο διάστημα βλέπει την μητέρα της να δίνει σκληρή μάχη με τον καρκίνο και είναι συνεχώς στο πλευρό της, ήρθε αυτές τις μέρες και πάλι αντιμέτωπη με την ασθένεια. Μια καλή της φίλη και συνεργάτιδά της, η παραγωγός του Entertainment Tonight έφυγε ξαφνικά από τη ζωή νικημένη από τον καρκίνο. 

Η Bonnie Tiegel που είχε κερδίσει τέσσερα βραβεία Emmy πέθανε μετά από σκληρή μάχη που έδωσε σκορπίζοντας τη θλίψη στα αγαπημένα της πρόσωπα. Η Bonnie, μάλιστα, ανέβαινε σιωπηλά το Γολγοθά της και μόνο το τελευταίο διάστημα, φίλοι και αγαπημένα πρόσωπα έμαθαν για τη δύσκολη μάχη της και βρέθηκαν στο πλευρό της. Ανάμεσά τους και η Maria Menounos.



Η γνωστή παρουσιάστρια ήταν στο πλευρό της φίλης της μέχρι το τέλος, και συγκινεί με τα λόγια της στo Instagram, για το χαμό της Bonnie Tiegel: 

“Σήμερα, χάσαμε ένα από τα πιο φωτεινά αστέρια του Hollywood. Είχα την τιμή να δουλέψω στο πλάι της Bonnie Tiegel στο ET κατά τη διάρκεια της καριέρας μου. Τη φώναζα ηλιαχτίδα μου, επειδή στην τρελή δουλειά που κάνω ήταν αυτό ακριβώς τόσο για εμένα όσο και για τους υπόλοιπους. Όταν άκουσα ότι ήταν βαριά άρρωστη την προηγούμενη εβδομάδα, άφησα τα πάντα και έτρεξα δίπλα της. Όμως δεν ήμουν μόνο εγώ. Όλοι όσοι έχουν δουλέψει μαζί της: cameramen, δημοσιογράφοι, παραγωγοί κτλ έκαναν ακριβώς το ίδιο γιατί ήταν τόσο σημαντική... Όσο λυπημένη ήμουν λέγοντας αντίο στη φίλη μου Bonnie, ένιωσα τόσο καλά που έβλεπα τόσους ανθρώπους να μπαίνουν στο δωμάτιό της στο νοσοκομείο. Αυτό απέδειξε πως όταν προχωράς με αγάπη και ευγένεια είσαι πλούσιος σε φίλους και εξίσου πλούσιος στη ζωή. Έδειξε σε όλους μας πως αυτός είναι ο σκοπός της ζωής”, έγραψε χαρακτηριστικά...

Και συμπλήρωσε: “Ξεπέρασα πως ο καρκίνος παίρνει τους καλούς ανθρώπους. Σε αυτή την περίπτωση έδειξε τον τρόπο που πρέπει να περάσουμε τον χρόνο μας όσο είμαστε ζωντανοί ή μάλλον το πώς μπορούμε αν επιλέξουμε αυτόν τον τρόπο. Σε αγαπώ Bonnie RIP”.



ΠΗΓΗ

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου