Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Παρέμβαση... Αντώνη Ρέμου στην πολιτική ζωή του τόπου! - Μετά τον Σ.Ρουβά και αυτός στη ΝΔ! -ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟ ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ;

-->
Παρέμβαση στην πολιτική ζωή του τόπου είχαμε από τον Α.Ρέμο ο οποίος μετά τον Σ.Ρουβά και αυτός δείχνει την προτίμησή του στη ΝΔ και δημιουργείται το ερώτημα, εάν τελικά ο Κ.Μητσοτάκης σχηματίσει κάποτε κυβέρνηση θα είναι ένα «μουσικό υπερθέαμα»;
Με τον δημοφιλή τραγουδιστή Αντώνη Ρέμο συναντήθηκε τη Δευτέρα ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης. Η συνάντηση, η οποία προγραμματίστηκε έπειτα από αίτημα του γνωστού καλλιτέχνη, έγινε στα κεντρικά γραφεία του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην οδό Πειραιώς γιατί ο γνωστός καλλιτέχνης ήθελε να αναπτύξει τους προβληματισμούς του στον πρόεδρο της ΝΔ!
Φυσικά το ότι επέλεξε το συγκερκιμένο πολιτικό χώρο για να εκφραστεί έχει την σημασία του.Προφανώς και είναι η προτίμησή του εάν φερειπείν επιλέξει στο μέλλον  να πολιτευθεί.

Η συζήτηση των δύο ανδρών περιστράφηκε, γύρω από θέματα της πολιτικής που έχουν να κάνουν με την κοινωνία και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο πολίτης.

Μετά τη συνάντηση των δύο ανδρών ξέσπασαν φήμες που ήθελαν τον δημοφιλή τραγουδιστή να συζητά το ενδεχόμενο να πολιτευτεί με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Αυτή την πιθανότητα έσπευσε να διαψεύσει ο καλλιτέχνης, ο οποίος εξηγεί τους λόγους της επίσκεψής του στα γραφεία της ΝΔ και το περιεχόμενο της συζήτησής του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του τραγουδιστή:

«Εχθές είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον Πρόεδρο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη. Η επίσκεψή μου αυτή στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, είχε σαν σκοπό να καταθέσω τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες της κοινωνίας όπως εγώ τις εκλαμβάνω εγώ.
Όλη η κουβέντα μας στάθηκε στα πλαίσια μιας φιλικής και ειλικρινούς συζήτησης. Η επίσκεψή μου αυτή δεν έχει καμία πολιτική απόχρωση και ως εκ τούτου ουδεμία σχέση έχουν τα σενάρια της εμπλοκής μου με την πολιτική του τόπου. Ως ενεργός πολίτης όμως θα συνεχίσω και θα καταθέτω τις απόψεις μου και τις ανησυχίες μου σε όλες τις πολιτικές πλευρές. Ευχαριστώ τον κύριο Μητσοτάκη για την εγκάρδια φιλοξενία του και του εύχομαι καλή συνέχεια».

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου