Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Γιώργος Τράγκας: Φοβάμαι για τη ζωή μου και των μελών της οικογένειάς μου γιατί κινούνται διάφοροι περίεργοι μηχανισμοί εναντίον μου με στόχο την φίμωσή μου

-->
Θέλω να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου παρά τις στημένες και οργανωμένες επιθέσεις που δέχομαι κατά καιρούς.
Η εκπομπή στο ραδιόφωνο κέρδισε για ακόμα μια φορά τον περασμένο μήνα την πρωτιά σε πανελλήνια κλίμακα, αγγίζοντας την δεύτερη ώρα της το 18,5%. Επίσης ο «Ελεύθερος Σκοπευτής» στις 8 εκπομπές που πραγματοποίησε μέχρι σήμερα, είχε κατά μέσο όρο από 17% έως 27% τηλεθέαση ξεπερνώντας σε ορισμένες περιπτώσεις θεμάτων το 34%.

Παραμονές Πάσχα πρέπει να σας πω – αυτό που είπα και στο ραδιόφωνο – ότι φοβάμαι για τη ζωή μου και των μελών της οικογένειάς μου γιατί κινούνται διάφοροι περίεργοι μηχανισμοί εναντίον μου με στόχο την φίμωσή μου ή την αναγκαστική απομάκρυνσή μου από τα ΜΜΕ που μέχρι σήμερα μου επιτρέπουν να μιλάω και να σχολιάζω την επικαιρότητα.


Τα πράγματα θα χειροτερέψουν και ομολογώ ότι δεν γνωρίζω αν οι συνθήκες θα μου επιτρέψουν να συνεχίσω αυτό που κάνω μετά το καλοκαίρι. Κανείς δεν μου έχει πει να απομακρυνθώ από τον REAL FM, το ΚΟΝΤΡΑ και το ΣΚΑΪ αλλά διαισθάνομαι ότι οι πιέσεις αυξάνονται ενόψει της καταιγίδας των φοροεισπρακτικών μέτρων, της κοινωνικής αναταραχής που επέρχεται και των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων που θα ξεκινήσουν μετά τις γερμανικές εκλογές.

Την επόμενη Παρασκευή, 10 Μαΐου, κυκλοφορεί το νέο CRASH, που η θεματολογία του θα προκαλέσει σεισμικές δονήσεις. Θα σας ενημερώσω με λεπτομέρειες.


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και σας ευχαριστώ πολύ.


ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/giorgostragas?hc_location=stream

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου