Λίγο έλειψε να μείνει καθηλωμένο στη Γερμανία το κυβερνητικό αεροσκάφος, που μετέφερε τον Αντώνη Σαμαρά και την ελληνική αποστολή. Το απρόοπτο προέκυψε κατά τη διαδικασία ανεφοδιασμού με καύσιμα για το ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα.
Όπως γράφει η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ “η προμηθεύτρια εταιρεία αρνήθηκε να εξυπηρετήσει, επικαλούμενη ότι υπάρχει ένα ανεξόφλητο χρέος. Με άλλα λόγια, δεν είχε πληρωθεί η «δόση» και δεν έγινε αποδεκτή η λεγόμενη «κάρτα καυσίμων», που χρησιμοποιείται στα ταξίδια στο εξωτερικό.
Οι πληροφορίες της «Ε» αναφέρουν ότι το κονδύλι ήταν διαθέσιμο, ωστόσο η πληρωμή φέρεται ότι είχε «μπλοκάρει» κατά τον έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Οπως και να 'χει, πάντως, μια εναλλακτική λύση βρέθηκε αμέσως και χωρίς να χρειαστεί να γίνει κάποια... πολιτική παρέμβαση.
Η εμπλοκή προέκυψε για 5.000 ευρώ.
Το περασμένο καλοκαίρι, η κυβέρνηση Σαμαρά σχεδίαζε την πώληση των VIP αεροσκαφών σε μια προσπάθεια περιστολής δαπανών. Οι VIP πτήσεις, πάντως, συνεχίζονται απρόσκοπτα μέχρι σήμερα. Για την ιστορία, το κόστος ανά ώρα πτήσης του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους είναι στα 3.193 ευρώ".
ΠΗΓΗ:http://www.onalert.gr
Όπως γράφει η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ “η προμηθεύτρια εταιρεία αρνήθηκε να εξυπηρετήσει, επικαλούμενη ότι υπάρχει ένα ανεξόφλητο χρέος. Με άλλα λόγια, δεν είχε πληρωθεί η «δόση» και δεν έγινε αποδεκτή η λεγόμενη «κάρτα καυσίμων», που χρησιμοποιείται στα ταξίδια στο εξωτερικό.
Οι πληροφορίες της «Ε» αναφέρουν ότι το κονδύλι ήταν διαθέσιμο, ωστόσο η πληρωμή φέρεται ότι είχε «μπλοκάρει» κατά τον έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Οπως και να 'χει, πάντως, μια εναλλακτική λύση βρέθηκε αμέσως και χωρίς να χρειαστεί να γίνει κάποια... πολιτική παρέμβαση.
Η εμπλοκή προέκυψε για 5.000 ευρώ.
Το περασμένο καλοκαίρι, η κυβέρνηση Σαμαρά σχεδίαζε την πώληση των VIP αεροσκαφών σε μια προσπάθεια περιστολής δαπανών. Οι VIP πτήσεις, πάντως, συνεχίζονται απρόσκοπτα μέχρι σήμερα. Για την ιστορία, το κόστος ανά ώρα πτήσης του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους είναι στα 3.193 ευρώ".
ΠΗΓΗ:http://www.onalert.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου