Με μπάρες στις εισόδους των σταθμών του μετρό, εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σταδιακά από το 2014, καθώς επίσης με την εντατικοποίηση των ελέγχων και την παροχή κινήτρων για την πρόληψη της λαθρεπιβίβασης, σκοπεύει το υπουργείο Μεταφορών να συνεχίσει τη μάχη κατά της εισιτηριοδιαφυγής αυξάνοντας τα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιρειών.
Στόχος, σύμφωνα με τον υπουργό Κωστή Χατζηδάκη, είναι να αποτραπεί το ενδεχόμενο αύξησης των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς κατά 25%, η οποία έχει μετατεθεί για τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Προϋπόθεση για να αποφευχθεί η άνοδος της τιμής των κομίστρων είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες ο γ.γ. Μεταφορών Ν. Σταθόπουλος, η μέση αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων να φτάσει περίπου το 10% ώστε να εξοικονομηθούν περί τα 25 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο αποτελεί το 1/3 της μισθολογικής δαπάνης της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες).
Σήμερα υπολογίζεται ότι η εισιτηριοδιαφυγή κοστίζει στον ΟΑΣΑ από 25 έως 37,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Στόχος, σύμφωνα με τον υπουργό Κωστή Χατζηδάκη, είναι να αποτραπεί το ενδεχόμενο αύξησης των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς κατά 25%, η οποία έχει μετατεθεί για τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Προϋπόθεση για να αποφευχθεί η άνοδος της τιμής των κομίστρων είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες ο γ.γ. Μεταφορών Ν. Σταθόπουλος, η μέση αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων να φτάσει περίπου το 10% ώστε να εξοικονομηθούν περί τα 25 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο αποτελεί το 1/3 της μισθολογικής δαπάνης της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες).
Σήμερα υπολογίζεται ότι η εισιτηριοδιαφυγή κοστίζει στον ΟΑΣΑ από 25 έως 37,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Πηγή: Εθνος
ΠΗΓΗ:http://www.enikos.gr
ΠΗΓΗ:http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου