Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

«Χείμαρρος» η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου για τη σχέση του πατέρα της με τη Νατάσα Καλογρίδη! (ΒΙΝΤΕΟ)

-->
Η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου πέρασε το κατώφλι του Πρωινό και συνομίλησε με τη Φαίη Σκορδά για όλα, μερικούς μήνες μετά την απώλεια της Ζωής Λάσκαρη. Όταν η κουβέντα έφτασε στον Αλέξανδρο Λυκουρέζο και τη Νατάσα Καλογρίδη, η Μαρία Ελένη ήταν χειμαρρώδης!
«Με τον πατέρα μου δεν είχα τη σχέση που είχα με τη μάνα μου, αλλά είναι ένας άνθρωπος που είναι πολύ μπροστά για τη ηλικία του. Ο κόσμος νομίζει ότι είναι κάπως πιο ψυχρός, πιο απόμακρος. Είναι σοβαρός, αλλά δεν είναι σοβαροφανής. Στην οικογένειά μας δεν μας αρέσει η σοβαροφάνεια. Μετά από αυτό που έγινε με τη μαμά, δεν χρειάζεται να τρελαινόμαστε με πράγματα που συμβαίνουν, για τα οποία θα τρελαινόμουν παλαιότερα. Η ζωή περνάει τόσο γρήγορα…
Καλά κάνει και συνεχίζει τη ζωή του ο πατέρας μου με τη Νατάσα.
Ο πατέρας μου ήταν χάλια όλο αυτό το διάστημα. Για κάποιο λόγο ήρθε στη ζωή του η Νατάσα.
Θα είμαι μαζί με τον πατέρα μου ότι και αν κάνει»!Δεν έχει κανέναν λόγο ο πατέρας μου να δώσει λόγο για την προσωπική του ζωή. Αν η Νατάσα μπορεί να του δίνει μια γλυκύτητα, καλά κάνει και είναι μαζί του.

Πηγή: zappit.gr

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου