Του κόλλησε κερήθρα στο στόμα - Έκανε αστεία ότι η εταιρεία, που πουλήθηκε σε Ισπανική εταιρεία, είναι σαν την Μπαρτσελόνα στο ποδόσφαιρο
Τους ελιγμούς με την επιχειρηματικότητα συνεχίζει οΑλέξης Τσίπρας, ο οποίος προσπαθεί να υιοθετήσει την ιδεολογίας της ελεύθερης αγοράς αν και ήταν ο ίδιος που μέχρι το 2014 έως και απειλούσε επιχειρηματίες να μην τολμήσουν να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα.Αυτή τη φορά ο πρωθυπουργός κίνηθηκε και πιο... ευρωπαϊκά αφού επέλεξε να επισκεφθεί την εταιρεία Apivita, η οποία μετά από διαπραγματεύσεις με σειρά ελληνικών και ξένων ομίλων καλλυντικών, κατέληξε τον Μάρτιο του 2017 σε συμφωνία εξαγοράς της από την ισπανική εταιρία Puig, που εδρεύει στη Βαρκελώνη.
Ο κ. Τσίπρας συνομίλησε με τους Έλληνες και ξένους εκπροσώπους της Apivita ενώ δοκίμασε προϊόντα όπως τσάι και κερήθρα. Το τελευταίο προϊόν, μάλιστα, προκάλεσε και ένα πρόβλημα στον πρωθυπουργό καθώς κόλλησε στα δόντια του με τον ίδιο να προσπαθεί για αρκετά δευτερόλεπτα να «απελευθερωθεί».
Αφού ξεναγήθηκε στις εγκαστάσεις της εταιρείας και ενημερώθηκε για τα βότανα ο Αλέξης Τσίπρας επιχείρησε να κάνει και έναν αστεϊσμό με την παρουσία της Apivita λέγοντας, κατά πληροφορίες, πως «ό,τι είναι η Μπαρτσελόνα για το ποδόσφαιρο είναι για η Apivita γι τα προϊόντα».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ισπανικού Τύπου, η Puig απέκτησε πλειοψηφικό ποσοστό της Apivita έναντι ποσού 40 εκατ. ευρώ, ωστόσο οι ιδρυτές και βασικοί μέτοχοι της εταιρίας, το ζεύγος Νίκης και Νίκου Κουτσιανά, διατηρούν καταστατική μειοψηφία και ρόλο στη συνέχεια της εταιρίας.
H επίσημη ανακοίνωση της πώλησης της εταιρείας ανέφερε:
«Σε μια σημαντική συμφωνία για την πρώτη εταιρεία φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα, αλλά και την ελληνική επιχειρηματικότητα συνολικά κατέληξε η αναζήτηση στρατηγικού εταίρου για την Apivita.
Το πλειοψηφικό πακέτο της Apivita απέκτησε η ισπανικών συμφερόντων PUIG (www.puig.com), μια εταιρία με παγκόσμια παρουσία που δραστηριοποιείται στον χώρο της μόδας, των αρωμάτων και καλλυντικών. Η επένδυση της PUIG στην Apivita έχει στρατηγικό χαρακτήρα, καθώς εξασφαλίζονται μια σειρά από προϋποθέσεις, οι οποίες εξαρχής ήταν κεφαλαιώδους αξίας για την οικογένεια Κουτσιανά, που διατηρεί την καταστατική μειοψηφία.
Εξασφαλίζεται η κεφαλαιακή επάρκεια της Apivita – η οποία ενισχύεται κεφαλαιακά με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Η έδρα και η γραμμή παραγωγής της εταιρίας παραμένουν στην Ελλάδα, με πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ερευνητικού εργαστηρίου και των υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων στο Μαρκόπουλο.
Παράλληλα, όλες οι υφιστάμενες συνεργασίες της Apivita θα συνεχιστούν και δίνεται η ευκαιρία να ενισχυθούν και να αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο, όπως οι συνεργασίες με μια ολόκληρη κοινότητα από παραγωγούς και καλλιεργητές σε όλη τη χώρα που εξασφαλίζουν την απόλυτη ιχνηλασιμότητα και εξαιρετική ποιότητα των πρώτων υλών της εταιρείας.
Σημαντικό κριτήριο στην επιλογή της από πλευράς της οικογένειας Κουτσιανά αποτέλεσε το γεγονός ότι παρά το μεγάλο μέγεθος της και την παγκόσμια παρουσία της, η PUIG παραμένει κατά βάση μια οικογενειακού χαρακτήρα και ιδιοκτησίας εταιρεία.
Η ιστορία και η φιλοσοφία της Apivita, η μοναδική έρευνα και ανάπτυξη, η συμμετοχή σε πρωτοπόρα επιστημονικά προγράμματα με τους πλέον αναγνωρισμένους εταίρους, το εκπληκτικό προϊόν της που από τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο, το διαφορετικό μοντέλο επιχειρηματικότητας που προάγει την αειφορία και το ανώτερο κοινό καλό οδήγησαν την PUIG να συνεργαστεί με την Apivita.
Σημαντική για την ολοκλήρωση της συμφωνίας ήταν η κατανόηση ότι η Apivita παραμένει μία ελληνική εταιρεία, πιστή στη φιλοσοφία και στις αξίες, και στο διαφορετικό, αειφόρο μοντέλο επιχειρηματικότητας, που την ανέδειξε σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ο Νίκος Κουτσιανάς είναι ο νέος Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Apivita».
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου