Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Το απόλυτο τρικ για να μη μαυρίζει η μπανάνα σου!

-->
Αυτές οι μπανάνες τι γρήγορα που ωριμάζουν!!! Γίνονται όλο αυτό το καφετί απέξω που δεν είναι και πολύ ελκυστικό , κι άντε τότε να τις δώσεις στα πιτστιρίκια να τις φάνε. Μου γυρίζουν τα μούτρα από την άλλη, κάνοντας αυτή την όλο αηδία γκριμάτσα κι αναφωνούν… “μπλιάχ”!!! Τι να κάνω τότε εγώ η μάνα εκτός από προσευχή τύπου “σε παρακαλώ μπανανίτσα μου, μην μαυρίζεις τόσο γρήγορα και μου μαυρίζεις κι εμένα την ψυχή”.

Παίρνω δραστικά μέτρα κι ανοίγω τον υπολογιστή. Για το καλό των παιδιών μου ενεργώ, κι απομονώνοντας την βροντερή φωνή του PapaTsita “αμάν, πάλι στον υπολογιστή είσαι”, συνεχίζω τον αγώνα μου για εξεύρεση λύσης!

Ψάξε, ψάξε η μάνα … την βρήκα!!! Δείτε την κι εσείς να την ξέρετε για να μην έχουμε ξανά πεταμένες μαυριδερές μπανάνες στο σκουπιδοτενεκέ.

Αυτό που θα αναβάλει την έκκριση αιθυλενίου το οποίο είναι υπεύθυνο στο να ωριμάζει τις μπανάνες γρηγορότερα είναι το να τυλίξετε το κοτσανάκι της κορυφής με διάφανη μεμβράνη. Τόσο απλό!!!


Κι αν θέλετε να το καθυστερήσετε ακόμη περισσότερο, τότε προχωρήστε στο δραστικό “διαίρει και βασίλευε”!!! Τυλίξτε διάφανη μεμβράνη στο κοτσανάκι κάθε μπανάνας ξεχωριστά κι απολαύστε μπανανίτσα όποτε εσείς θέλετε.

Υ.Γ. Δεν θα ήταν σούπερ αν μπορούσαμε να καθυστερήσουμε κι εμείς τα δικά μας σημάδια γήρατος με μια διάφανη μεμβράνη.
Από την άλλη όταν σκέφτομαι πόση μεμβράνη θα χάλαγα για να τυλιχτώ… ασ’ το καλύτερα.

Με αγάπη

MamaTsita

ΠΗΓΗ

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου