Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

ΤΟΝ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ! ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗΝ Μ@Λ@ΚΙΑ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ! ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΦΩΣ… ΔΕΙΤΕ ΤΟ!

-->
Νεοσυντηρητικοί και αριστεροί, μαρξιστές και καπιταλιστές στην ίδια χορωδία. Σιγά το νέο. Το παιχνίδι είναι: Νέα Τάξη vs Εθνικισμός.
Νεοσυντηρητικός (Αμερικάνος)) σχολιαστής : «H Λευκή εργατική τάξη πρέπει να αντικατασταθεί από μετανάστες»
Ο Bill Kristol (Μπιλ Κρίστολ), ο 67χρονος εβραϊκής καταγωγής νεοσυντηρητικός (neocon) σχολιαστής και ιδρυτής του συντηρητικού περιοδικού “The Weekly Standard”, ενώ μιλούσε σε ένα πάνελ για το American Enterprise Institute, ρωτήθηκε για την απαγόρευση της μετανάστευσης από την κυβέρνησης Trump και απάντησε ως εξής:
bill-kristol-neocon
«Κοιτάξτε, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, αν τα πράγματα είναι τόσο άσχημα όσο λέτε με τη λευκή εργατική τάξη, δεν θα θέλατε να πάρουμε νέους Αμερικανούς;»
«Βασικά, αν είστε σε μια ελεύθερη κοινωνία, μια καπιταλιστική κοινωνία, μετά από δύο, τρεις, τέσσερις γενιές σκληρής δουλειάς, ο καθένας γίνεται κάπως παρακμιακός, τεμπέλης, κακομαθημένος ή κάπως έτσι».
«Τότε, ευτυχώς, έρχονται αυτά τα κύματα των ανθρώπων που έρχονται από την Ιταλία, την Ιρλανδία, τη Ρωσία, και τώρα το Μεξικό, που πραγματικά θέλουν να εργαστούν σκληρά και πραγματικά θέλουν να πετύχουν και πραγματικά θέλουν τα παιδιά τους να ζήσουν μια καλύτερη ζωή από αυτούς…. Στο πλαίσιο αυτό, δεν ξέρω γιατί αυτή η στιγμή διαφέρει από τις αρχές του 20ου αιώνα».
Καταλαβαίνοντας τι ξεστόμισε είπε: «Ελπίζω αυτό το πράγμα να μην βιντεοσκοπηθεί ή εμφανιστεί πουθενά. Γιατί αν γίνει αυτό όποιο μικρό και αξιολύπητο μέλλον έχω πρόκειται να καταρρεύσει εντελώς».
Ατυχώς για τον Κρίστολ, το βίντεο έγινε γνωστό.
Το σχόλιο του American Renaissance:
Δεν μπορώ να πω ότι είμαι εξοργισμένος από αυτό.
Άλλωστε, είμαι υπέρ της αντικατάστασης της δεύτερης γενιάς Εβραίων νεοσυντηρητικών αυθεντιών. Είμαι εθνικιστής και λαϊκιστικής. Είμαι πιστός στο δικό μου λαό, στους δικούς μου ανθρώπους. Δεν πιστεύω ότι ο καθένας θα πρέπει να είναι σε θέση ηγεσίας όταν 1) αποτυγχάνει να ταυτιστεί με τους ανθρώπους μου και 2) είναι εχθρικός προς τους ανθρώπους μου.
Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουμε σε αυτή τη χώρα. Έχουμε μια ελίτ που είναι εμπλουτισμένη με αλλοτριωμένους Εβραίους κοσμοπολίτες που είναι εχθρικοί προς την Λευκή χριστιανική πλειοψηφία. Αυτοί οι άνθρωποι δεν ζουν στην Χώρα του Trump. Δεν ταυτίζονται με τους ανθρώπους που ζουν εδώ και δεν μοιράζονται τον πολιτισμό τους. Ωστόσο, για κάποιο λόγο μας παρουσιάζονται στην τηλεόραση ως «ηγέτες» της Δεξιάς.
redskywarning.blogspot.gr

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου