Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2017

Οι δημοσιεύσεις στα social media αυξάνουν τα αρνητικά συναισθήματα

-->
Ζήλια και αρνητικά συναισθήματα δημιουργούν όπως δείχνει νέα έρευνα, τα post που ανεβάζουν στα social media φίλοι, συνάδελφοι και συγγενείς και δείχνουν ότι παιρνούν μια «φαινομενικά» υπέροχη ζωή .
Μια νέα έρευνα που διενεργήθηκε από την Kaspersky Lab σε 16.750 ανθρώπους απ’ όλον τον κόσμο, διαπίστωσε ότι το 42% των χρηστών των social media νιώθει μεγάλη ζήλια όταν δεν κάνουν οι «φίλοι» του like στα όσα κάνουν post στις σελίδες τους αλλά κάνουν like σε post άλλων. Όπως δείχνει η έρευνα κάποιοι άνθρωποι νιώθουν ζήλια όταν βλέπουν τις «φαινομενικά» ευτυχισμένες ζωές φίλων τους στ social media..
Σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες των social media τα επισκέπτονται για θετικούς κυρίως λόγους και για να νιώσουν καλά. Το 65% χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για να μένουν σε επαφή με φίλους και συναδέλφους ενώ, το 60% για να βλέπουν διασκεδαστικές και αστείες δημοσιεύσεις.
Επιπροσθέτως το 61% αφιερώνει επίσης ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για τη δημιουργία ψηφιακών προφίλ και το τροφοδοτεί με όλα τα είδη των θετικών στιγμών, σημειώνοντας τα πράγματα που τους κάνουν να χαμογελούν.
Επίσης, το 43% ενημερώνει τη σελίδες του στα social media με τις υπέροχες στιγμές που περνούν κατά τη διάρκεια των εορτών και των διακοπών τους.
Παρά την επιθυμία να αισθάνονται καλά από τις αλληλεπιδράσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις ευτυχισμένες δημοσιεύσεις των φίλων τους σχετικά με διακοπές, χόμπι και πάρτι, συχνά μένουν με την πικρή αίσθηση ότι οι άλλοι άνθρωποι απολαμβάνουν τη ζωή περισσότερο από τους ίδιους.
Από τα αποτελέσματα της έρευνας καταγράφηκαν παραδείγματα όπως, του ότι ένα ποσοστό το 59% αισθάνθηκε δυσαρεστημένο όταν είδε δημοσιεύσεις φίλων του από ένα πάρτι στο οποίο δεν είχε προσκληθεί, ενώ ένα 45% αποκάλυψε ότι οι ευτυχισμένες φωτογραφίες των φίλων του από τις διακοπές τους είχαν αρνητική επίδραση επάνω του.
Tέλος, ένα ποσοστό 37% παραδέχτηκε ότι η αναδρομή σε παλιές, ευτυχισμένες δικές του δημοσιεύσεις του δημιουργεί την αίσθηση ότι το παρελθόν του ήταν καλύτερο από την τωρινή του ζωή.
Αυτό που διαπιστώθηκε επιπλέον σε αυτή την έρευνα, είναι ότι ένα εξαιρετικό μεγάλο ποσοστό, δηλαδή το 72% των χρηστών ενοχλείται από τις διαφημίσεις που έχουν γίνει εξαιρετικά παρεμβατικές και διακόπτουν τις online επικοινωνίες τους, οι ουσιαστικοί λόγοι για την απογοήτευση τους είναι αρκετά βαθύτεροι.
Σε προηγούμενη έρευνα είχε επίσης διαπιστωθεί ότι οι χρήστες των social media. Μάλιστα ένα μεγάλο ποσοστό (78%) είχε παραδεχθεί ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί εντελώς από τα κοινωνικά δίκτυα και μόνο από το φόβο της απώλειας των φίλων του έμενε σε αυτά.
Όπως λέει και ο επικεφαλής των Social Media της Kaspersky Lab κ. Evgeny Chereshnev, η πραγματικότητα είναι ότι ο καθένας κάνει το ίδιο πράγμα, έτσι όταν συνδεόμαστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βομβαρδιζόμαστε με εικόνες και δημοσιεύσεις φίλων μας που διασκεδάζουν. Και φαίνεται σαν να απολαμβάνουν τη ζωή περισσότερο από εμάς.
Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί αυτό αφήνει στους ανθρώπους το αίσθημα της θλίψης και γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι έχουν σκεφτεί να εγκαταλείψουν εντελώς τα social media. Η δυσκολία έγκειται στο ότι οι άνθρωποι αισθάνονται παγιδευμένοι, επειδή τόσες πολλές από τις πολύτιμες αναμνήσεις τους είναι αποθηκευμένες στα social media και δεν θέλουν να χάσουν την πρόσβαση τους σε αυτές.
Αξίζει να αναφερθεί, ότι η Kaspersky Lab προκειμένου να βοηθήσει τους χρήστες των social media  να αποφασίσουν ελεύθερα αν επιθυμούν να παραμείνουν δικτυωμένοι ή να αποχωρήσουν από αυτά χωρίς να χάσουν τις ψηφιακές τους αναμνήσεις, αναπτύσσει μία νέα εφαρμογή, το FFForget, που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αντίγραφα ασφαλείας όλων των αναμνήσεων τους από τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν και να τα κρατούν σε μία ασφαλή, κρυπτογραφημένη «αποθήκη».
Αυτό θα καθιστά τους χρήστες ελεύθερους να αφήσουν οποιοδήποτε δίκτυο, όποτε το επιθυμούν οι ίδιοι, χωρίς να χάσουν ό,τι τους ανήκει, δηλαδή την ψηφιακή τους ζωή.

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου