Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Πασίγνωστη Ελληνίδα παρουσιάστρια πιάστηκε να κλέβει τσάντα από boutique στην Κηφισιά

-->
Πώς πιάστηκε να κλέβει από boutique στην Κηφισιά πασίγνωστηπαρουσιάστρια;

Παρασκευή μεσημέρι. Προπαραμονή Χριστουγέννων.

Η πασίγνωστη και εντυπωσιακή παρουσιάστρια, που πολλές φορές μας έχει απασχολήσει με την συμπεριφορά της, κάνει τα τελευταία ψώνια στα μαγαζιά της Κηφισιάς.

Δεν το συνηθίζει αλλά λίγο νωρίτερα είχε ένα κρυφό ραντεβού στο «best friends» στην πολιτεία της Κηφισιάς.

Εκεί λοιπόν στο γνωστό στέκι των πλουσιοπαίδων της Εκάλης και τηςΚηφισιάς, η παρουσιάστρια έλεγε τον πόνο της σε μια δημοσιογράφο που με υπομονή και καρτερικότητα άκουγε την δακρύβρεχτη ιστορία της.

Όπως υποστηρίζει η ιδιοκτήτρια της boutique, προκαλεί εντύπωση το θράσος και το «Εγώ είμαι και άλλη δεν είναι…».

Διαβάστε τη μαρτυρία της ιδιοκτήτριας της boutique που έπεσε θύμα της γνωστής παρουσιάστριας:

«Δεν ήταν τσάντα, ήταν ένα σακίδιο πλάτης την οποία την είδα να το χώνει στην δίκη της τσάντα που την είχε άδεια…».


«Η συγκεκριμένη κοπέλα δεν είναι πελάτισσα μου. Ποτέ δεν είχε έρθει στο κατάστημα μου και ποτέ δεν έχουμε συνεργαστεί, εγώ την ξέρω από την τηλεόραση. Μπαίνει λοιπόν στο μαγαζί με ύφος και τουπέ 1000 καρδιναλίων. Μου λέει ότι είχε μια δουλειά για μια συνέντευξη σε μια καφετέρια στην πολιτεία και ο δρόμος την έβγαλε στην Κηφισιά. Μην σας τα πολυλογώ το ένα δεν τις άρεσε, το άλλο το έβρισκε φτηνό. Στο τέλος μου λέει… «Τι θα μου κάνετε δώρο;»

«Από ότι μου άφησε να καταλάβω όπου πήγαινε έπαιρνε δώρα με το σκεπτικό να τα βάλει στα social media για διαφήμιση. Της είπα ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί συνεργαζόμαστε της λέω, με άλλη παρουσιάστρια και είμαστε ευχαριστημένοι. Τι ήταν να το αναφέρω; Το τι μας είπε φωνάζοντας για την συγκεκριμένη συνεργάτιδα μας και παρουσιάστρια δεν θα το πιστεύατε. Τι τσ@υλάρα, τι φτηνιάρα, τι βρωμιάρα και λίγα σας λέω…».

«Με τα πολλά αποφασίζει να φορέσει ένα τζιν και μια μπλούζα μπαίνει στο δοκιμαστήριο και παρατηρώ ότι παίρνει μαζί της και το σακίδιο. Βγαίνει έξω τις αρέσουν και τα 2 αντικείμενα και αποφασίζει να τα αγοράσει. Κάνω και μια έκπτωση 50% για να μην την έχω παραπονεμένη και ετοιμάζεται να πληρώσει. Εκείνη την στιγμή βλέπω την υπάλληλο μου, να μου κάνει απεγνωσμένα νοήματα. Αφήνω το ταμείο και την πλησιάζω…

Λείπει το σακίδιο το ψάχνω παντού και δεν το βρίσκω. Τότε κατάλαβα, κάπου το είχε καταχωνιάσει η «κυρία». Ευγενικά της λέω «Το σακίδιο θα το πάρεις και αυτο;» Γυρνάει το μάτι της και μου λέει… «Νόμιζα ότι μου το χαρίσατε».

Κάνει μια μαγική κίνηση και το βγάζει από την τσάντα της. Μας το πετάει στα μούτρα, και φεύγοντας μας λέει.. «Εγώ φταίω που μπήκα στο παλιομάγαζο σου!».

Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε δεν μας έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο»

ΠΗΓΗ

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου