Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ

-->
Γράφει ο Γιάννης Ρενιέρης
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ
Σε απάντηση της εξώδικης [συκοφαντικής] επιστολής σας, είμαι αναγκασμένος να απαντήσω, στην προσπάθεια αφανισμού της προσωπικότητας μου. Διότι επιεικώς με αντιμετωπίζετε χειρότερα και από τον μακαρίτη τον … Αλ Καπόνε. Με μία εμφανή [και άγαρμπα κακόγουστη] επίθεση, αμυνόμενοι … Δεν ξέρω γιατί έχετε τόση ανάγκη να αμυνθείτε, αντί ντόμπρα και αντρίκια να εξηγηθείτε στα κάποια ουσιαστικά ερωτήματα που θέτω. Και το βασικό μου θέμα είναι, πως από την ίδρυση σας, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ … ΜΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ.
Με την επιστολή σας αυτή, δείχνετε μία άνευ προηγουμένου σύγχυση … Μία θα έλεγα σαστιμάρα … Και μία αμηχανία …Μία αμηχανία που παράγει ένα συνεχές βρίσιμο και μία αποκαθήλωση της προσωπικότητας μου. Και δεν μπορώ να ξέρω το γιατί . Εγώ λοιπόν που είμαι καθαρός συνειδησιακά, αυτή την απάντηση της δικής σας απαράδεκτης εξώδικης επιστολής σας, σας την θέτω δημόσια. Γιατί δεν έχω τίποτα να κρύψω. Συμπάσχω λοιπόν στην αγανάκτηση σας …
Και θλίβομαι που η επιστολή μου σας έφερε σε δύσκολη θέση … Βέβαια, εάν η έκφραση ενός παραπόνου, η μίας αγανάκτησης με ευπρέπεια, διατυπωμένης εκλαμβάνεται από εσάς ως προσβολή και δυσφήμιση, τότε κάτι δεν πάει καλά … Και εκτός από μένα, θα πρέπει να ανησυχούν και όλοι οι συνάδελφοι μέλη σας … Λέτε πως έχουμε την δύναμη να χειραγωγούμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και κατά το δοκούν να τα στρέφουμε απέναντί σας, η να τα αποσιωπούμε … Αυτό είναι δύναμη …
Μας την αναγνωρίζετε λοιπόν … Θα σας πούμε όμως πως τα μέσα που υπαινίσεσθε, ευαισθητοποιούνται από το άδικο, από την εσκεμμένη περιφρόνηση, απέναντι σε ένα μέλος της τέχνης αυτής, που λέτε πως την υπηρετείτε … Και για αυτήν μοχθείτε … Η επιστολή σας, είναι υβριστική προς το πρόσωπο μου.
Ενώ η δική μου, που προηγήθηκε απλά εξέφραζε ένσταση, ως προς την διαχείρηση σας, στα επαγγελματικά μου δικαιώματα. Αυτά που μονίμως είναι εξευτελιστικά, ως προς την καλλιτεχνική μου υπόσταση. Εγώ εξέφρασα παράπονο . Μέσα από μία συρραμένη από πολύπλευρες ανάγκες αξιοπρέπεια. Εσείς κύριοι με βρίζετε … Με μία επιστολή Γκεμπελικής φιλοσοφίας. Με προσβάλετε όπως δεν θα τολμούσε να το κάνει κανείς άνθρωπος με μία στοιχειώδη αξιοπρέπεια … Και νοητική επάρκεια … Πρώτον . Έχω συνθέσει μία πληθώρα τραγουδιών οι τίτλοι των οποίων είναι κατατεθειμένοι στην Α.Ε.Π.Ι .
  Τούς μουσικούς που καθοδηγούσα για τις ηχογραφήσεις [ακορντεονίστες, κιθαρίστες, κ.λ.π] τους διηύθυνα με τον καλύτερο τρόπο, ενορχηστρώνοντας τις μελωδίες μου.
Ζητάτε να σας παρουσιάσω τίτλους για αυτό … Συγκρατούμαι για να μην παραφερθώ … Να μην εκφραστώ, όπως θα σας άξιζε … Μα κύριοι … Ποιοί νομίζετε ότι είστε, για να σας παρουσιάσω τους τίτλους μου? Μήπως παρα έχετε ανεβάσει τον πήχη σας? Για να μην πω το καλάμι?
Για να μπορώ να διαβάζω, πάνω στην ντράμς, στο πιάνο και στα άλλα όργανα που παίζω σίγουρα κάποιες νότες τις γνωρίζω ναι? Η η αγία επιφοίτηση τα διαβάζει για μένα? Για να διαβάζω λοιπόν … σε κάποια ωδεία έχω πάει . Αυτά λοιπόν τα διπλώματα θέλετε να δείτε? Να κάνουμε ένα παιχνίδι λοιπόν … Να δω τα δικά σας πτυχία και μετά θα δείτε τα δικά μου . Τι εξευρίσκει λοιπόν ο άνθρωπος, για να γλυστρίσει από τα δόκανα πού ο ίδιος έχει στήσει … Λέτε πως σας ερωτώ, εάν έχω κάτι να λαμβάνω …
Ψεύδεστε … Γιατί με αυτό το ύφος της ζητιανιάς που χρησιμοποιείτε, για να με μειώσετε, δεν το είπα. Και δεν το είπα γιατί ξέρω πως από αυτό το Δ.Σ και με τις παρούσες συντεταγμένες, δεν έχω να λαμβάνω τίποτα … Γιατί χωρίς πραγματικά να ξέρω το γιατί, αποτελώ κόκκινο πανί …
Μιλάτε για αναλήθειες, γύρω από την ποσότητα του έργου μου … Ενώ ξέρετε πώς παλιά, τα ονόματα των μουσικών δεν αναγράφοντο πάνω στους δίσκους. Σας κάνω λοιπόν μία πρόταση να μαζευτούμε να λύσουμε την διαφορά αυτή. Τρείς ήμαστε τότε? Τέσσερεις? θα τα βρούμε . Ενώ όμως γνωρίζετε το τότε καθεστώς, δείτε κύριοι κακοήθεια … Μιλάτε για αναλήθεια … Δηλαδή με βγάζετε ψεύτη … Ε Οχι … και κερατάς και δαρμένος? Σας επιστρέφω ατόφιο τον χαρακτηρισμό. Ατόφιο και Ακέραιο …
Όσο για τα play lists που λέτε ότι λαμβάνετε … Αφήστε τα αυτά Πονάνε, Βρωμάνε, και Μύρια μαρτυράνε … Το πως αυτά διαφοροποιούνται, είναι γνωστό … Δεν είναι άλλοθι αυτό σας διαβεβαιώ … Και ας το τονίζετε με [κρυμένη ενοχή] αυτό το << κατά τον απολύτως νόμιμο τρόπο >> … Από το οργιώδες μένος σας απέναντι μου, στο οποίο διακρίνεται και όλη του η εμπάθεια, δεν έμεινε απ έξω ούτε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και η ορχήστρα του . Που πάλι με μία μυθώδη άνεση, πετάτε μία αόριστη λάσπη.
Ένα σωρό βούρκου που προφανώς για να είναι τόσο εύκολη η παραγωγή του, μπορεί να σας εκφράζει. Σίγουρα όμως δεν εκφράζει τα μέλη που << εκπροσωπείτε >> μέσα στον οργανισμό. Λυπάμαι για τις συμπεριφορές αυτές. Που μόνο πολιτισμό δεν προάγουν. Για το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης λοιπόν και την ορχήστρα του, όχι μόνο κατ επανάλειψιν για αρκετά έτη έχω παίξει, μα έχω από αυτό βραβευτεί κιόλας. Και μπορεί εσείς να μην θέλετε αυτό να το γνωρίζετε, δικαίωμά σας. Δεν έχετε όμως το δικαίωμα έτσι με ογκώδεις αοριστίες, να πετάτε την λάσπη σας κατά το δοκούν. Όταν καταγγέλουμε κάτι τόσο βαρύ για την ζωή και την πορεία ενός καλλιτέχνη, ενός ανθρώπου, παραθέτουμε και στοιχεία.Αυτό λέει η λέξη Δεοντολογία. Και επειδή σίγουρα δεν την γνωρίζετε … Ανατρέξτε για την γνώση σας στο λεξικό. Ονόματα λοιπόν … Ποιούς ρωτήσατε? Απαιτούνται ονόματα ποιοί δεν με γνωρίζουν? Ονόματα απλά. Τις …διευθύνσεις σας τις χαρίζω. Ονόματα θέλω αυτών που ρωτήσατε για να έχει ισχύ η όποια καταγγελία σας. Αλλιώς κύριε λασπολογείτε ως ένας κοινός συκοφάντης. Στο άρθρο 4 της συκοφαντικής σας επιστολής … που ξεπερνάει κάθε φαντασία … Κάθε μορφή και επίπεδο εμπάθειας …
Θα έλεγα αγγίζει το μίσος … Μίσος απέναντι σε ένα παράπονο. Σε μία ερώτηση σχετικά με τα συγγενικά μου δικαιώματα. Λέτε λοιπόν πως ρωτήσατε δύο κορυφαίους δημιουργούς δύο ιστορικά πρόσωπα του πολιτισμού μας, τον Γιάννη Μαρκόπουλο και τον Γιώργο Κατσαρό . Και λέτε πως τους … << ρωτήσατε για αυτά που ισχυρίζομαι και δυστυχώς για μένα με διαψεύδουν και οι δύο >> Γεγονός ανυπόστατο, γιατί υπάρχουν οι φωτογραφίες. Υπάρχουν τα γεγονότα. Υπάρχει και η ιστορία. Με τον Κατσαρό λοιπόν τον σεβαστό και αδελφικό μου φίλο συνεργαστήκαμε μαζί στην Νεράιδα με τον Γιάννη Πάριο την Λίτσα Διαμάντη τον Γιάννη Καλαντζή τον Σταύρο Παράβα και άλλους.
Και σε άλλα ακόμα κέντρα και σε στούντιο ηχογραφήσεων .
Μα και σε εκπομπές στην Κρατική Τηλεόραση . Με τον εκλεκτό μου συμπατριώτη τον Γιάννη Μαρκόπουλο, είναι γνωστό σε όλους, ότι ήμουν γιά πολλά χρόνια ο προσωπικός και στενός του συνεργάτης και έχω παίξει σε όλα του τα μουσικά έργα που ηχογραφήθηκαν στα στούντιο και κυκλοφόρησαν σε δίσκους σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης έχω παίξει στο φημισμένο μουσικό του έργο με τίτλο ΦΕΡΥΜΑΝ η αλλιώς ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΒΑΡΚΑΡΗ που κυκλοφόρησε και κυκλοφορεί παγκοσμίως σαν δίσκος, παίζεται στα play list των ραδιοφώνων και γυρίστηκε και κινηματογραφική ταινία με μεγάλη επιτυχία. Έπαιξα Ντράμς και κρουστά σε πολλές συναυλίες του. Οπως: Ηρώδειο, στάδιο Καλλιμάρμαρο, στάδιο του Παναθηναικού Ελεύθεροι Πολιορκημένοι με Νίκο Ξυλούρη, Λυκαβητό με Γιώργο Νταλάρα, Θεσσαλονίκη, Κύπρο, Γερμανία, Σουηδία, Γαλλία Κρατική Ραδιοφωνία στο Παρίσι, Θέατρο Ολυμπιά στο Παρίσι, και σε πολλά άλλα Θέατρα και Στάδια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Λέτε λοιπόν ότι δήλωσαν άγνοια. Γιατί τότε όταν εγώ επικοινώνησα, μου δήλωσαν άγνοια για τα δικά σας γραφόμενα …
Το έχετε κύριοι, Τεντώσει Επικίνδυνα το Σχοινί … Και με τέτοια << τεντώματα >> με τέτοιες προσπάθειες, αφανισμού και χτυπημάτων κάτω από την ζώνη, οι καλλιτέχνες δεν συμπεριφέρονται. Δείτε με πόσο πολιτισμό, σεβασμό,και καλή διάθεση, εως και χιούμορ, εκφράζομαι εγώ. Και διαβάστε και την δική σας εξώδικη επιστολή, για να συγκρίνετε ύφος και πολιτισμό … Δηλαδή τι νομίζετε? Θα με τρομοκρατήσετε και θα τρυπώσω στο κοτέτσι μου? Ε … Με όλο μου τον σεβασμό κάνετε λάθος … Εγώ θα προχωρήσω … Δεν θα μπώ στο κοτέτσι όπως ίσως να ονειρευτήκατε. Αρθρο 7 της επιστολής σας [που κακώς είναι Εξώδικη. Θα έπρεπε να είναι Ένδικη για να γελάσουμε όλοι]. Και Ναί. Είμαι περιζήτητος Μουσικός. Δεν το ισχυρίζομαι Είμαι. Τελευταία μου συμμετοχή τον Νοέμβριο που μας πέρασε. Ενώ και ραδιοφωνικές, τηλεοπτικές εκπομπές υπάρχουν πρόσφατες με εμένα. Και πάλι εσείς σε αυτό το άρθρο 7 με κατασυκοφαντείτε, ότι πλέον είμαι άχρηστος, ανίκανος, ανενεργός.
Όταν με θράσος με ρωτάτε πόσα χρόνια και γιατί είμαι εκτός επαγγέλματος . Και λέτε << Γιατί εμείς δεν γνωρίζουμε κανέναν περιζήτητο μουσικό να είναι εκτός της αγοράς ακροάματος και θεάματος >>. Ντροπή σας κύριοι … Τίποτα άλλο από ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ . Είστε βλάσφημοι απέναντι σε μία καριέρα μισού αιώνα. Είστε ανοιχτά και απροκάλυπτα υβριστές μου. Για να μου κόψετε τάχα τον Τσαμπουκά? Αχ Καημένοι … Μιλάτε έτσι Χυδαία, Εσείς γιά Εμένα? Τι να σας πω … Ενώ ξέρετε καλύτερα από τον καθένα, πόσοι άξιοι αξιότατοι μουσικοί είναι λόγω της κρίσης άνεργοι, ανενεργοί, και εκτός δράσης. Άρθρο 9 Ξανά η λέξη θράσος …
Με λέτε δηλαδή θρασύ …Με ποιό δικαίωμα κύριοι? Με δικάσατε μόνοι σας? Με πήγατε στο δικαστήριο? Δικάστηκα? Καταδικάστηκα? Με συκοφαντείτε και με βρίζετε έτσι στην ψύχρα και τώρα ελεύθεροι προβαίνετε σε χαρακτηρισμούς? Γνωρίζετε ότι αυτό το λιβελογράφημα, εάν κινηθώ ανάλογα τυλίγει σε μία κόλα χαρτί τον συντάκτη του? Για τον εκλιπόντα συνάδελφό μου … Για τον Ροιλό η αναφορά του άρθρου 9 εάν σας φέρω, όταν χρειαστεί, ενώπιον δικαιοσύνης πέντε μάρτυρες για τα όσα ειπώθηκαν σε σπίτι γνωστού Μαέστρου, τι θα έχετε να πείτε? Που ψεύτη με ανεβάζετε και ψεύτη με κατεβάζετε …
Και θέλετε να αυτοαποκαλείστε και άνθρωποι και συνάδελφοι … Και εάν θα επικαλούμαι η όχι το όνομα του συναδέλφου μου, δεν θα μου το πείτε εσείς αυτό και μάλιστα με ύφος μπαμπούλα. Εσείς κοιτάξτε μαζέψτε τα όποια αμάζευτα εάν υπάρχουν … Εκτός εάν το προσωπικό καθαρισμού που διαθέτετε εργάζεται καλά επ αυτού. Στο άρθρο 10 [Βλέπετε δεν προσπερνώ τίποτα ούτε παραποιώ όπως εσείς] λέτε ότι παρουσιάσατε την επιστολή μου στα μέλη σας … Και κάποιοι μειδιάσανε … Ενώ κάποιοι αγανάκτησαν με τα ψέματα μου … Επειδή μιά τέτοια αναφορά σε έναν ευαίσθητο καλλιτέχνη είναι βαρύτατη, δίνω το ελεύθερο στον δικηγόρο μου, με εισαγγελική εντολή να μου γνωστοποιηθούν αυτά τα ονόματα. Αλλιώς, μία τέτοια συκοφαντία, δεν μπορεί να μείνει έτσι . Δεν θα την αφήσω έτσι . Εάν υπάρχουν κάποιοι που μειδίασαν, θα το μάθουμε …
Και γιατί μειδίασαν … Σεβαστό το μειδίαμα των μεν και η αγανάκτηση των δε … Δημοκρατία έχουμε . Είναι όμως έτσι? Εάν όχι … και το ποιός είναι ψεύτης και κοινός συκοφάντης και αυτό θα φανεί. Άρθρο 11 Είμαι επαγγελματίας μουσικός από πολύ μικρή ηλικία. Και από τις αρχές του 1970 και Συνθέτης. Από την δεκαετία του 70 ήμουν μέλος του Π.Μ.Σ μετά από εξετάσεις που έδωσα στην επιτροπή [γιατί όποιος θυμάται τότε όλοι οι μουσικοί δίναμε εξετάσεις] Τώρα πότε αυτό με διέγραψε, πότε με ξανάγραψε,πότε με ξαναδιέγραψε αυτό το βρίσκουμε … Εάν είναι κανείς να χάσει τον ύπνο του για αυτό, να το βρούμε τώρα. Άρθρο 13 Και βέβαια θα χαρώ να έρθω, να σας συναντήσω από κοντά, στην Γενική Συνέλευση … Να δω μπροστά μου, μπροστά σε έναν άκακο μουσικό, σε έναν αγωνιστή του χώρου, που μόνο βοήθεια προσέφερε όλα αυτά τα χρόνια στους συναδέλφους του, αγάπη,σεβασμό κατανόηση,να δω λοιπόν μπροστά σε έναν σεμνό συνάδελφό τους, πόσοι θα μειδιάσουν …
Πόσοι θα αγανακτήσουν, πόσοι θα τον δείρουν … [Α συγνώμη αυτό το τελευταίο δεν το λέτε …] Θαρθώ λοιπόν … Μα θαρθώ σε καθαρό πεδίο … Γιατί έχω αλεργία στην Μπόχα … [Γενικό αυτό δεν εννοώ την οσμή κανενός, ιδιαίτερα αόριστη η σημείωση] Επειδή λοιπόν ως πεντακάθαρος στις συναλλαγές μου, θέλω καθαριότητα γενικώς … Θα ζητήσω από την Δ/ση του ΣΔΟΕ με έγγραφό μου, να διεξαχθεί και με ορκωτούς λογιστές εξονυχιστικός έλενχος, στα πεπραγμένα του οργανισμού, από την αρχή της ιδρύσεως του,να ερευνηθεί σχολαστικά, εάν κατά καιρούς ποσά που δόθηκαν όπου δόθηκαν αντιστοιχούσαν στα πραγματικά παραστατικά, εάν τα ταξίδια που γίνανε από τα μέλη των Δ.Σ και όλα τα άλλα είχαν μία συμβατή με τα δεδομένα σχέση, και μετά, όταν θα ενημερωθώ από αυτές τις αρμόδιες υπηρεσίες ως ο αιτών, για την εξέλιξη των γεγονότων, θα σας έρθω … Θα έχω, εάν μου επιτραπεί και ένα όργανο μαζί μου να σας παίξω τα καινούργια μου τραγούδια.

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου