Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥ HAPPY DAY! Κοντομηνάς: «Αυτή την ντροπή, την έφαγα στη μούρη μου, σήμερα με εσάς!» – Τσιμτσιλή: «Κύριε πρόεδρε αν μου επιτρέπετε» (ΒΙΝΤΕΟ)

-->
Πανικός έγινε σήμερα το πρωί στον αέρα της εκπομπή Happy Day στον Alpha.
Κάποια στιγμή στην εκπομπή «έπαιξε» ένα βίντεο για την ιδιωτική πρωτοβουλία στην υγεία και ο Δημήτρης Παπανώτας είπε κάτι που παρερμηνεύτηκε και ξέσπασε κόντρα με τον Δήμο Βερύκιο, με την παρουσιάστρια να πηγαίνει γρήγορα-γρήγορα σε διαφημίσεις.
Επιστρέφοντας έκανε παρέμβαση ο πρόεδρος του σταθμού Δημήτρης Κοντομηνάς, ο οποίος ήταν κυριολεκτικά έξαλλος.
«Ντράπηκα όσο δεν έχω ντραπεί στη ζωή μου σήμερα» ήταν η πρώτη κουβέντα που είπε ο κ. Κοντομηνάς και στη συνέχεια απαρίθμησε τα προβλήματα στον χώρο της υγείας, ενώ η κ. Τσιμτσιλή προσπαθούσε να δικαιολογηθεί: «Κύριε πρόεδρε, παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

Τελικά, η εκπομπή πήγε σε διάλειμμα και όταν επέστρεψαν, η κ. Τσιμτσιλή είπε ότι επικοινώνησε κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων με τον κ. Κοντομηνά: «Μου είπε: »δεν έχω κάτι μαζί σας, αλλά με την νοοτροπία του Έλληνα, που ενώ υπάρχουν όλες αυτές οι ελλείψεις, αντί να επικροτούμε μια ιδιωτική πρωτοβουλία, είμαστε εκεί για να την καταδικάσουμε». Έχει δίκιο» είπε η παρουσιάστρια.

Η τηλεφωνική παρέμβαση του κ. ΚοντομηνάΔ. Κοντομηνάς: Ντράπηκα όσο δεν έχω ντραπεί στη ζωή μου με αυτό που άκουσα σήμερα από Έλληνες, οι οποίοι δουλεύουν σε ένα κανάλι που προσπαθεί να κάνει τα πάντα, να βοηθήσει τον κόσμο, ανθρώπους οι οποίοι από την ιδιωτική πρωτοβουλία βάζουν τα χρήματα τους, βάζουν τον χρόνο τους, πηγαίνουν να κάνουν ολόκληρο ταξίδι με κόσμο, να δώσουν χαρά, να δώσουν ελπίδα για να μείνει αυτός ο κόσμος στα έρημα νησιά. Το κράτος δεν μπορεί να σταθεί πουθενά. Βλέπουμε τι γίνεται. Κάθε μέρα τα ζούμε. Πάρτε παράδειγμα τον Ερυθρό Σταυρό, τον κατακλέψανε και δεν βρέθηκε ένας να πει μια κουβέντα. Κι ερχόμαστε τώρα και ακούμε έναν άνθρωπο που πήγε κι έδωσε από την τσέπη του, πήγε εκεί για να βρει κάθε γυναίκα, κάθε ζευγάρι που παντρεύεται, κάνει παιδιά και δεν έχει να τα ζήσει, δεν μπορεί να τα ξεγεννήσει, δεν μπορεί να τους δώσει την ιατρική περίθαλψη και το κάνει δωρεάν για την πατρίδα και για τον Έλληνα τον επιχειρηματία, οι οποίοι ζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ και πληρώνουν 70, 80, 90% φόρο για να ζήσει αυτός ο τόπος και δεν υπάρχουν ελληνικά νοσοκομεία, είναι όλοι απέξω και πεθαίνουνε. Πάρτε παράδειγμα τον Ερυθρό Σταυρό τι έγινε. Χαθήκανε όλα τα λεφτά και θα έχουν σπίτια και πολυκατοικίες για τον εαυτό τους. Και αντί να πούμε συγχαρητήρια σε αυτόν τον άνθρωπο…
Στ. Τσιμιτσιλή: Κύριες πρόεδρε παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα…
Δ. Κοντομηνάς: Είναι ντροπή! Να ξεκινάει ένα μεγάλο έργο. το έργο που θα είναι το Μόντε Κάρλο της Ελλάδος και μεμψιμοιρούμε σε αυτά τα πράγματα, ότι αύριο το πρωί θα δουλεύουν 10.000 Έλληνες εργάτες, θα πέσουν 10 δισ. για να φτιαχτεί αυτό το μεγάλο έργο και καθόμαστε και λέμε βλακείες. Η μόνη χώρα στον κόσμο που έκλεισε αεροδρόμιο και δεν τον χρησιμοποίησε είμαστε εμείς. Και ήρθανε τώρα και το δίνουνε στην ιδιωτική πρωτοβουλία, να έρθουν δισεκατομμύρια απέξω, να επενδυθούν, να γίνει το αεροδρόμιο, ένα στολίδι για την Ελλάδα, να γίνει η Κυανή Ακτή της Ελλάδος. Αυτή η περιοχή που είναι γεμάτη πρόσφυγες, απατεώνες, πορνεία, ό,τι θέλεις και ξεσηκωνόμαστε εναντίον του έργου.
Στ. Τσιμιτσιλή: Κύριε, πρόεδρε εάν μου επιτρέπετε
Δ. Κοντομηνάς: Σας παρακαλώ. Άσε με να τελειώσω. Αντί να ντρεπόμαστε με αυτά που δεν έχουν γίνει, ντρεπόμαστε με αυτά που πάνε να κάνουνε. Και τα βάζουμε με τους ανθρώπους που βάζουν λεφτά από την τσέπη τους, αντί να κλέβουν κι αυτοί το κράτος, με τα πετρέλαια, με τα τσιγάρα, δεν ξέρω εγώ με τι λαθρεμπορία, με τις κοκαΐνες και όλα αυτά τα πράγματα. Δεν καταδικάζουμε κανέναν από αυτούς και καταδικάζουμε έναν άνθρωπο που πήγε κι έδωσε τα λεφτά του επί 14 χρόνια σε όποιο παιδί γεννιέται να έχει περίθαλψη ιατρική ανωτάτου επιπέδου και όχι να το πετάνε στο ράντζο, όπως βάζουνε μέχρι τώρα όλους τους ασθενείς. Είναι ντροπή μας, να τα λέμε όλα αυτά. Και ζητήστε συγνώμη.
Δ. Βερύκιος: Το κάνουμε, πρόεδρε…
Στ. Τσιμιτσιλή: Επιτρέψτε μου κύριε πρόεδρε…
Δ. Κοντομηνάς: Να ζητήσετε συγνώμη! Κι εσύ Δημήτρη!
Στ. Τσιμιτσιλή: Επειδή μας βλέπετε, ξέρω ότι χαίρεστε που σε αυτή την εκπομπή υπάρχει δημοκρατία και ακούγονται όλες οι απόψεις
Δ. Κοντομηνάς: Σταματίνα, σε παρακαλώ άσε με να μιλήσω.
Στ. Τσιμιτσιλή: Θέλω να πω ότι ακούγονται κι οι απόψεις που ενδεχομένως…
Δ. Κοντομηνάς: Σταματίνα μου μίλησε εσυ για να μην μιλήσω εγω, λοιπόν
Στ. Τσιμιτσιλή: Όχι εσείς μιλάτε. Προσπαθώ να δικαιολογήσω και το συνεργάτη μου…
Δ. Κοντομηνάς: Τι να δικαιολογήσεις; Τα αδικαιολόγητα; Την ντροπή αυτή; Αυτή την ντροπή την έφαγα στη μούρη μου σήμερα με εσάς. Έφαγα στην μούρη μου την ντροπή.

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου